Kategorie produktů

Servis a reklamace

Pokud zakoupené zboží vykazuje vady, máte právo na reklamaci. Reklamace může proběhnout buď výměnou zboží nebo jeho opravou. Další možnosti zahrnují slevu z ceny nebo vrácení peněz.

Nejlepší je reklamovat zboží doručením na Odběrné místo. Pokud není smluvně stanoveno jinak nebo pokud se reklamace nespravuje pravidly uvedenými na originálním záručním listě, který byl dodán přímo výrobcem nebo distributorem výrobku, můžete reklamovat zboží u prodávajícího.

Vrácení zboží do 14 dnů

Pokud nejste se zbožím spokojeni, máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu. Můžete využít vzorový formulář v souladu s § 1830 občanského zákoníku, který je poskytován zde a také včetně poučení zde.

Písemné oznámení o odstoupení od kupní smlouvy musí být doručeno nejpozději 14. den od převzetí zboží (nejlépe na adresu info@workdata.cz).

Vrácení kupní ceny za zboží proběhne do 14 dnů po fyzickém převzetí zboží a překontrolování jeho stavu formou bezhotovostního převodu na účet uvedený v oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.

Pokud je zboží nepoužité a nerozbalené, provedeme platbu v plné výši kupní ceny ihned.

Pokud zboží nese známky používání nebo poškození, jsme oprávněni dle občanského zákoníku započíst snížení kupní ceny úměrně poškození. To znamená, že vynaložené náklady na uvedení zboží do prodejního stavu nese kupující. Typicky chybějící příslušenství nebo poškrábání zboží znamená prodej se slevou, o kterou je vracená kupní cena snížena.

Je důležité poznamenat, že 14denní lhůta se ze zákona nevztahuje například na:

  • Zboží vyrobené na objednávku nebo zboží jednoznačně přizpůsobené kupujícímu (např. počítač s konfigurací na přání).
  • Zabalený datový nosič, jako je DVD, který jste po nákupu rozbalili (např. operační systém, hry).
  • Digitální online obsah, pokud jste již zahájili stahování nebo streaming.
Scroll